نقره سنگ

آشنایی با ساختار و ویژگی های سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و نقره جات

نقره سنگ

آشنایی با ساختار و ویژگی های سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و نقره جات

معرفی چند سایت مربوط به جواهرات


هر چند وقت تعدادی از سایت های مفید در زمینه سنگ های قیمتی ا بای شما دوستان در وبلاگ نقره سنگ قرار میدهم.

1-بزرگترین فروشگاه جواهرات نقره ایتالیایی و ایرانی

این فروشگاه از اعتبار بالایی برخوردار است و از چند سالی که به روش اینترنتی شروع به فعالیت کرده به دلیل قیمت مناسب و صداقت و پشتکار بالایی که در این کار داشته سبب شده که روز به روز به مشتریانآن افزورده شود. این شرکت با داشتن کارگاه ساخت جواهرات نقره و در ارتباط بودن با چندین معادن سنگ های قیمتی در ایران موفقیت های زیادی کسب کند.مدیر این شرکت با سفر به کشورهایی نظیر تایلند و خرید جواهرات به روز و مد بازار جواهرات نقره در ایران را تحولی در ان به وجود آورده است.

آدرس فروشگاه سایت:

http://javaheribina.com/


2-اولین و تنها نشریه تخصصی طلا، نقره، ساعت و آنتیک ایران

این نشریه از سال 78 شروع به فعالیت در این زمینه کرده است. این نشریه ماهانه بوده و به دو صورت الکترونیکی و چاپی در اختیار علاقه مندان قرار میگیرد. در این مجلات اطلاعات روز در مورد سنگ های قیمتی ساختار آنها و علم نوین در این زمینه و اخبار و اطلاعات مفیدی برای علاقه مندان و اشخاصی که در این زمینه فعالیت دارند قرار میدهد.

ادرس سایت نشریه طلا و جواهر

http://www.talajavaher.net


3-مجتمع فنی اموزشی گوهر شناسی و طراحی جواهرات


اولین و تنها مجتمع فنی، آموزشی گوهر شناسی (شناخت سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی) و طراحی جواهرات با رایانه (طراحی به صورت 3 بعدی و پیشرفته) می باشد.

این مجتمع افتخار دارد که به عنوان اولین مجتمع آموزشی مورد تأیید اتحادیه کشوری طلا و جواهر، با عقد قراردادی اقدام به آموزش همکاران و اعضای محترم اتحادیه های مختلف در استان های کشورمان باشد که فارغ التحصیلان در پایان دوره موفق به اخذ مدرک بین المللی اتحادیه کشوری طلا و جواهر با تأیید شورای اصناف کشور، وزارت بازرگانی، اتحادیه کشوری طلا و جواهر و مجتمع فنی گوهر پارسیان می شوند.

این جتمع به تازگی آموزش از راه دور را راه اندازی کرده تا کسانی که مشکل دوری راه و کمبود وقت دارند بتوانند در این دوره هاشرکت کنند و مدرک کارشناسی در زمینه جواهرات بگیرند.

ادرس سایت:

http://www.gigparsian.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد