نقره سنگ

آشنایی با ساختار و ویژگی های سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و نقره جات

نقره سنگ

آشنایی با ساختار و ویژگی های سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و نقره جات

گزارش خبری شبکه سه سیما درباره خواص سنگها؛ واقعیت یا دروغ؟!!!

 چند شب پیش اخبار شبکه سه سیما گزارشی درباره خواص سنگها گذاشته بودند. که در اون صحت درستی خواص سنگهای قیمتی رو بررسی کرده بودند و گزارشی مختصر آماده کرده بودند. که در اون گزارش اعلام کردند که خواص سنگها همگی دروغین و کذب می باشد و همه فروشندگان سنگ های قیمتی رمال و کلاهبرداری بیش نیستند.

وقتی من اون گزارش رو دیدم خیلی ناراحت شدم و سوال های بسیاری در ذهنم به وجود اومد که با مطرح کردن یک سوال برای شما به بی اساس بودن و بی معنی بودن این گزارش خیلی مسخره و توهین آمیز جواب میدم:

سوال:

چرا برای فهمیدن صحت درستی خواص سنگها از یک روانشناس باید سوال بشه که سنگ های قیمتی دارای خواص درمانی می باشند یا خیر؟

جواب: آخه من نمیدونم یه روانشناسی که هیچ اطلاعی از خواص سنگها نداره چرا باید بیاد اظهار نظر بکنه و بگه همه اینها دروغین هستند. بعد از این همه رشد تکنلوژی و پیشرفت در زمینه علمی و پزشکی و به وجود امدن شاخه های پزشکی در دانشگاه های کشورهای اروپایی درباره خواص سنگها این حرف خیلی مضحک و خنده داره. اصلا اینها به کنار، بعد وجود این همه کتب خطی درباره خواص سنگها از شخصیت های بزرگی چون ابو علی سینا و ابوریحان بیرونی و خواجه نصیر الدین طوسی و خیلی از بزرگان و پزشکان مشهور دیگر در کشورهای آسیای شرقی چرا همچین سوالی از یک روانشناس باید پرسیده بشه؟

 مثله این میمونه که بری پیش یک دکتری که علم نوین خونده ازش داروهای طب سنتی بخوای. و اون هم داروهای سنتی رو رد که میکنه هیچ، میگه هیچ خواصی هم نداره و بر علیه شون قرار میگیره چون بدون هیچ اطلاعی از خواص و شیوه درمان اونها نظر میده. البته این حرف شامل همه پزشکان نمیشه ولی اغلب همچین نظر و دیدگاهی دارند.

چرا با وجود این همه احادیث و روایات معتبر و دقیق از خواص سنگها باید همچین گزارشی باید تهیه بشه؟ به نظر شما این گزارش توهین به امامان بزرگوار ما و پیامبر گرامی ما نیست؟ با همچین گزارش مضحک و توهین آمیزی چی رو میخواستن ثابت کنند.

صدا و سیما با این همه قدرت بالا در کشف حقایق و بررسی صحت درستی یک مطلب چرا باید همچین  خبری رو قبل از کنترل شدن و صحت اون پخش کنه؟

حالا تصمیم نهایی با شما دوستانی است که این گزارش رو دیدین که آیا این خبر رو باور کنید یا خیر.

من نمیگم از سنگها برای درمان یک نوع بیماری میتوان به طور مستقیم استفاده کرد خیر ولی به عنوان درمان مکمل صددرصد اون رو تایید میکنم چون تاثیر و خواص سنگها رو در خودم دیدم.

منبع: نقره سنگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد