نقره سنگ

آشنایی با ساختار و ویژگی های سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و نقره جات

نقره سنگ

آشنایی با ساختار و ویژگی های سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و نقره جات

جواهراتی به شکل خوراکی


جواهراتی به شکل های خوراکی و بامزه

برای دیدن همه تصاویر بر روی عکس زیر کلیک کرده و فایل مربوطه را دانلود کنید.

به دلیل بالا بودن تعداد عکس ها و حجم آن ها ، همگی را در یک فایل زیپ قرار دادم که آنها را دانلود کنید

حجم فایل زیپ 900 کیلوبایت

بزرگترین یاقوت کبود استار (ستاره دار) +فیلم

بزرگترین یاقوت کبود استار در سریلانکا به نمایش گذاشته شد.

در مورد اطلاعات وزن و اندازه دقیقش اطلاعاتی ندارم .

فقط توی ویدئو اندازه تقریبیش رو خودتون ببینید...


http://www.mediafire.com/?u776ti46b0l7x7u

استفاده از عقیق در ساختار و وسایل خانه

امروزه با پیشرفت علم و فناوری و پی بردن به خواص سنگ های قیمتی از آنها در وسائل و ساختار خانه و محیط کار استفاده می کنند تا انرژی های مثبت و پرتو هایی که از سنگها ساتع می شود تاثیر مستقیمی بر محیط و افراد حاظر در آنجا بگذارد.

فکر آن را بکنید که یک محیط چقدر احساس آرامش و مثبت به انسان می دهد وقتی با سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی تلفیق شده باشد.

برای دیدن بقیه تصاویر به ادامه مطلب بروید...

ادامه مطلب ...

آزوریت

این سنگ خواهر سنگ مالاکیت بوده و رنگ آبی دلنشینی داردنام آن از azure به معنی آبی نیلگون گرفته شده استو در کنار مالاکیت در معادن مس به دست می آید.

اگر این دو سنگ در کنار همدیگر باشند و استخراج شوند و پس از تراش سنگی به نام آزورمالاکیت را به وجود می آورند.

ساخت مصنوعی آزوریت در روسیه انجام میشود. اما بیشتر به صورت خاکستر و پودر سنگ و یا ساچمه های کوچک که بدون ساختار سنگی هستند به فروش میرسد.

نوع دیگر آزوریت در فرانسه یافت می شود که که رگه های مالاکیت در آن پیداست. که به نام (chessylite) مشهور است.

خواص درمانی:

این سنگ به تقویت مغز و اعصاب مشهور است.سیستم عصبی را تقویت کرده و مفصل ها و گردش خون را تقویت میکند. این سنگ برای افرادی که مشغله فکری زیاد دارند مفید است. دانشجویان و اساتید و ... میتوانند تکه سنگی از آن را ری میز خود قرار دهند.

‫نمایشگاه سنگهای قیمتی و جواهر در پاریس

یک ویدئوی تصویری از یک نمایشگاه سنگهای قیمتی و جواهر در پاریس که دیدنش رو بهتون پیشنهاد میکنم. واقعا زیباست.

همچین نمایشگاه هایی رو که ما نمیتونیم بریم حداقل تصاویری ازشون ببینیم .

ساحل شیشه ای

زمانی که شهروندان فورت پراگ زباله‌های خود را روی تپه‌ای مشرف به ساحل شیشه‌ای امروز می‌ریختند، هیچ‌کس فکر نمی‌کرد ده‌ها سال بعد این منظره کریه به مکان زیبای گردشگری تبدیل شود و طبیعت با حوصله هرچه تمام این بی‌توجهی و نامهربانی را اصلاح کند و درس عبرتی به آنان دهد.


ماجرا مربوط به سال 1949 است. زمانی که این مکان ساحلی تبدیل به زباله‌دان عمومی شد. شاید باور تصویر دیروز و آن‌چه امروز اتفاق افتاده، سخت باشد. اما بیایید به زمانی برگردید که مردم تمام چیزهای ناخواسته خود حتی ماشین‌های قدیمی و زباله‌های خانگی شامل شیشه را به اقیانوس می‌انداختند و گاهی برای حجم کم‌تر، زباله‌ها را می‌سوزاندند.

در اوایل 1960 با کنترل بیش‌تر روی منطقه، ریختن مواد سمی در آن ممنوع شد. در نهایت در سال 1967 بود که انجمن کیفیت آب ساحل شمالی متوجه این اشتباه شده، شروع به جمع آوری زباله از اقیانوس کرد و در سال 1967 که سرانجام مسئولان این منطقه را بستند.

سال‌ها طول کشید تا مام طبیعت ناخواسته‌های ساخت بشر را بازیافت کرده، آن‌ها را به چندین تن شیشه با صیقل و زیبایی هر چه تمام تبدیل کند.

طی چندین دهه امواج کوبنده، ساحل را تمیز کرده، شیشه‌های دور ریخته را به قطعات کوچک، صاف و صیقل یافته و رنگی که کل ساحل امروز را پوشانده‌اند، تبدیل کرد.

شیشه‌ها آن قدر صیقل یافته‌اند که حتی می‌توان از آن‌ها در ساخت زیورآلات استفاده کرد. چندین تن شیشه صیقل یافته آماده برای ساخت بدلیجات و ده‌ها سال تلاش برای ارائه خدمتی دیگر به بشر! اگرچه امروز به لحاظ حفاظت از منطقه دیگر اجازه جمع‌آوری آن‌ها داده نمی‌شود.

امروز دیگر به ندرت اشیاء زنگ‌زده را می‌بینید. آن‌چه بیش‌تر از هر چیز جلب توجه می‌کند میلیون‌ها قطعه شیشه رنگی است که زیر نور خورشید می‌درخشند، طیفی از نورهای زیبا ایجاد کرده و این ساحل را به منطقه‌ای خاص تبدیل کرده‌اند.

تماشای گودال‌های آب ایجاد شده توسط جزر و مد و زندگی نرمتنان و بسیاری از گیاهان آبزی که خود را در آن‌ها جا داده‌اند و به زندگی خود در این محیط همیشه در حال تغییر ادامه می‌دهند، جالب و گویای آن است که این جا زندگی در جریان است. با طبیعت مهربان باشیم.

منبع: نقره سنگ و همشهری آنلاین

مالاکیت

مالاکیت:

مالاکیت از معادن سنگ مس به وجود می آید که ظاهری ویژه و خاص دارد. وجود دایره های سبز رنگ و ترکیبات زیبای رنگ سبز آن را به سنگی زیبا تبدیل کرده است.

از مدت ها پیش از آن به عنوان طلسمی برای حفاظت از کودکان مورد استفاده قرار میگرفته است. و امروزه هم  این سنگ محبوبیت خاص خود را دارد . موارد استفاده آن در انگشتری ، ساخت مهره، و به طور کلی در زیورآلات و کنده کاری مورد استفاده قرار می گیرد.

ذخایر با کیفیت آن در روسیه، آفریقا ، استرالیا و مکزیک به دست می آید.

خواص درمانی:

کبد، کیسه صفرا، غده های تیموس، را تقویت کرده و بهترین درمان برای التهابات و زخم ها می باشد.به زنان باردار نیرو داده و آنها تقویت میکند برای بیماری آب مروارید بسیار مفید است. سموم بدن را کاهش داده و گردش خون را تنظیم میکند. از انرژی فراوان این سنگ در تسکین دردها و بیماری پارکینسون استفاده می شود.